četrtek, 15. maj 2008

WIFI INDIA




Ewo končno sem se namestil v hotelu... Da vam malce osvežim spomin kaj sem počel do sedaj... Sveži niso moji potni spomini na gužvo, ki je povsod in vedno... Vlaki, kolesa, taxiji...
Janoo, moja glavca misli na majhno, tukaj pa je inflacija vsega še posebno ljudi. Ena miljarda ni kar takoo za prežvečit v glavi. Se bo potrebno še navaditi na nove količine.
No pogled iz moje sobe izgleda takole... Sedaj se bom priklopil na internet...
Že pogled na žicologijo vam da misliti, da so v bistvu Indijci izumili internet po zraku. WIFI India, jp žice so res ostale ampak vse gre po zraku. Rabiš samo Olfa nož pa malo sreče in že imaš elektriko, internet... No za vse, ki se bojite pajkov vam odsvetujem taka opravila. So pa inprovizatorji brez primere. Mi evropejčki smo pa sitni in nejevoljni ko nam omenijo razni majstori kako nam bodo nadometni kanali pripeljali optiko do dnevne sobe... Groozaa, fuuuj... Ja tukaj v Indiji pa forma in estetika res nista pomembni... Ja pa nobenega razbijanja, štemanja. Če malce bolje pomislim je zadeva prav ekološka in nepotratna. Imajo veliko izjemnih programerjev. Ali je to stvar izobraževanja, miljardne baze ali prilagajanja in inprovizacije. Cocktail vsega po malem... 

Ni komentarjev: