sreda, 14. maj 2008

GRADIMO ZA VAS

Danes sem se prevažal po primorski avtocesti v Ljubljano. Prva postaja Koper. Eno veliko gradbišče. Mravljišče zasigurno ne, ker nisem nikjer zasledil pridnih mravljic! Me je pa razveselila velika tabla: GRADIMO ZA VAS! Opaa, kako so dobri in mislijo na mene. Pa še v banki so vse sami uredili, sploh mi ni potrebno nič postoriti, jaz dajem samo denar v proračun. Res sem vzhičen, nobene administracije nimam in končno je nekomu mar za mene. Po polžje se premikako z ročnimi zavorami po avtocesti in glej ga zlomka spet nekdo misli na mene. Na tabli piše: ZA VAŠO VARNOST POPRAVLJAMO; TRALALA... 
Ker sem danes doživel pozornost in skrb DARSa, sem stekel domov in jim spekel res dobro in okusno tortico. Torta je popolnoma naravna-BIO iz res izbranih sestavin in spečena z ljubeznijo. Je plod dolgoletnih izkušenj na področju slastičarstva moje malenkosti. Še enkrat hvala!  DOBER TEK VAM ŽELI FAJFAR!

2 komentarja:

PL pravi ...

Cezmiso pa nic govort! Je prva mumij, ki hodi in govori tudi izven filmskega platna. predlagam, da jo damo na razstavo in turistom zaracunavamo za ogled; THE LIVING MUMMY. vsaj za naročnino bi moglo pokrit ;)

ALTEN10 pravi ...

LAhko pa prodajamo patent... recimo severni koreji pa kitajski oni imajo kar nekaj politikov za obdelat hehe