nedelja, 22. junij 2008

ZA LUNO




Zakaj sem se odločil zgubljat besede o Luni? Kr tkoo, zarad Lune! Zgodba o uspehu se začne ko agencija povprečna čistila izstreli v orbito! Ja tja do Lune!
Pristop in cela zgodba je simptomtična, šolski primer kako se ne sme stvari izpeljat. Ja nobena primerjava mi ne pade na pamet. Še najbolša je primerjava med Michael Jacksonom in Luno. Imata kar nekaj skupnih točk, glavna je da nimata ne glave ne repa. No Jackson nima nosa ampak pustimo detalje. Oba imata enak cilj! Oba se brezupno mučita iz črne narediti belo. Ja zadeva ni naravna, kakor ni naravno da si tridesetkrat umiješ na dan roke. Ženska v reklami pa veselo skače v gumjastih rokavicah? Eeee zakaj že? Ja kr tko, zarad Lune. Tudi vonji so bili v domeni agencije-dišeče doživetje za vse čute...
O videzu ne bi zgubljal besed, ker je cenen kakor Mercatorjeva ali pa Šparova blagovna znamka. Oblikovalska moda iz konca devedesetih. Oblikovanje zaradi oblikovanja. Vzorec iz narave, pa malo barve menjamo in to je to. Najboljša pa je ta, da postane čistilno sredstvo ikona, okrasni predmet v naši kuhinji, kopalnici in končni cilj v naši glavi. Ja ampak  modne smernice se nenehno menjajo. To pomeni, da je čez dve leti lahko pričakujemo totalno prenovo blagovne znamke, ker bo sedanjazastarela 2x zastarela. So pa sproducirali enomrmno čistilno linijo, kar da misliti da čistila kupujejo in jih samo pakirajo... Vse je v marketingu in to kemična industrija dobro ve. Prostora je malo... Pustite mi črno in belo na miru. Pa ne pozabite, da črna in bela nista barve!
Ja, Luna je čisto za Luno!

Ni komentarjev: