nedelja, 22. junij 2008

PASJA MODA

Se že malo ponavljam. Soseda si je omislila kužka.
Super, ja če kuža ne bi bil sam od 9-20h. Ker je prestrašen nenehno laja....grrrr
Mislim, da ima prezaposlena soseda premalo časa za razmišljanje o sebi in svoji najbližji okolici. Predlagam ji prostovoljno bivanje v kleti kak teden, da malce premisli kako naprej v življenju. Kuža se mi vedno bolj smili, soseda mi gre pa vedno bolj na živce. Eh sem ji nežno že utrujal, ampak sem bil zgleda še prenežen. Nooo, vsi ki me vsaj malce poznate ste ugotovili, da gre za brezupen primer... Psi poznajo nekje med 200-300 besed. V tem primeru imam eno samo majceno željio, da kužka malce zdresiram in ga naučim uporabljati elektriko!!! Za lastnico bi priporočil kar močno dozo iz Krškega. Pravjo da hitrejš prime in da dolgo drži.

1 komentar:

Aman pravi ...

Thanks for this blog.....
pasja hrana