četrtek, 8. maj 2008

ČOKOLADA

Pred obtožbo je potrebno dokazati krivdo! Ja nedavno sem bil obtožen kraje čokolade. Cel škandal! In ravno mene, pravičnika najdejo.  Nikakor nisem priznal krivde. No verjel mi ni nobeden. Kjub vztrajnemu prepričevanju o moji nedolžnosti me nihče ni jemal resno. Če dobiš čokolado recimo iz bolj oddaljenih in eksotičnih krajev so vsi emocionalno povežejo z njo. Ja in jaz sem izpadel žrtveno jagnje. "Fajfar spet si pojedel mojo čokoladooo!"
No, ker ne poznam poraza na celi črti, sem vzel celotno afero o izginuli čokoladi pod drobnogled. In na moje veliko presenečenje sem našel prave krivce. Tako sem opran vsakršne krivde. Vsem, ki še dvomite o moji krivdi pa prilagam materialni- čokoladni dokaz.
Poštenje in resnica, to edino velja!

Edini delček krivde, ki ga priznam je da imam rad čokolado. Čimtemnejšo seveda...
"Izvirni greh" vseh nesporazumov je v tem, da posamezniki svoj delček resnice oznanjajo kot edino resnico, razprave pa so včasih obremenjene tudi z vzorcem mišljenja, za katerega je značilna polarizacija.(Cukjati: Svoboda povedati resnico)

2 komentarja:

yo pravi ...

ok,
pol so pa arhitektke krive ali kaj?

ALTEN10 pravi ...

Nooo imam še nekaj fotk, če je objavljena fotkica premalo nazorno pokalaza na krivce...