sreda, 7. maj 2008

DEGUSTIRAMO KAVO TOUR DE SLO

Začenjamo lažjo od dveh zadanih si nalog.
Prva je ocenjevanje kave po SLO lokalih. Druga pa je ambicioznejša, ocenjevanje prehranjevalnic. Prvo nalogo bom zagotovo preživel. Za drugo sem pa skeptičen... Če me vsaj malo poznate si lahko mislite, da bi me z veseljem zastrupili... no imam svoja skrita orožja in polno malho trikov.
Hvaležen bom vsem vohunom, ki so mi pripravljeni pomagati in premagati slabe in dobre okuse... 
Zaradi dobre statistike se danes vzdržim ocenjevanja, ker je bila izkušnja res porazna. Jutri zjutraj pa se odpravljamo v tretje največje mesto v Sloveniji-Celje. Bom v res dobri družbi in to pomeni, da bom  malce pristranski.
Ocenjevalni razpon bo od 1-10. Resno sem razmišljal, da bi še malo v negativno obrnil začetek lestvice... samo tak nergač pa spet nisem... No če preveč hvališ si pa itak takoj naivec pa bolj slaboumen...
No vsekakor se podajamo v neznano... na težko pot... 

Ni komentarjev: