sreda, 21. maj 2008

95% NAKLJUČNO IZBRANI

Moja tako opevana teorija 5% je bila do včeraj mogoče samo teorija, ampak dogodki ki so sledili potrjujejo teorijo in jo postavljajo kot definicijo.
Na uslišano željo sem po dolgem oklevanju odločil in si ogledati polfinale eurovizije...(samo gledal sem nič poslušal-to bi bilo pa že preveč). Zadeva je bila res poučna, čeprav malce stresna. Moja ocena izhaja iz dejstva da tu ne gre za neko Ž glazbo ampak za tekmovanje kdo je bolj bebav in si zasluži oddih v zaprti prolongirani psihiatrični ustanovi.
Vsak račun najlaže preverimo s sklepčnim računom in račun se izide! Jupi definicija 5% v praksi deluje... res sem ponosen... Ker je veliko manjko enegentov poraba energije pa ne jenja, kar dokazujejo nenehni dvigi cen, sem naredil prioritetno listo za nemudno hospitalizacijo.
Vse to jasno izhaja iz posluha in pomoči do soljudi. Zaradi varovanja osebnih podatkov navajam samo države
Izrael, Estonija, Belgija, Azebejdžan, Slovenija, Irska, Finska, Romunija...  Ostale države si sledijooo po abecednem redu... 
Ja v 5% se je uvrstilo 0,9 države...
In še moj nasvet: priporočam lahko elektriko. Pa dober tek ponovno!



Ni komentarjev: