sreda, 18. junij 2008

MU JE IZVIRNI PORAŽENEC

Ponovno žalostna zgodba naše kreativnosti. Kje sem to že videl. Aja v Angliji, aja pa na švedskem aja pa.... Mu. Izvirno in nepozabno. Navajajo enormni team strokovnjakov, ki sodelujejo na področju arhitekture blagovne znamke MU. Znano je da  Ljubljanske mlekarne (LM) slovijo po svoji drugačni in katastrofalni vizualni podobi. Stagnacija podjetja se vleče čez celo tranzicijsko obdobje. Obupni poizkusi in mučenje potrošnikov see vleeečejo že leta. Zadeva je bolj in bolj zmedena ter nekomercialna. Človek ima občutek, da agencija prepričuje naročnika, naj bo drugačen za vsako ceno, tudi za ceno prodaje. Samo da smo drugačni. Res čudno zakaj podobnih rešitev ni več. Jasno ker se ne obnesejo. Največja žalostinka pa je, da se niso nič naučili na lastnih napakah.
Če skočimo čez mejo ugotovimo, da se LM izgubijo v svoji bledosti in nerazpoznavnosti. Zopet ne vemo kaj je polnomastno mleko, kaj je polmastno, light... Zopet zelena na 100 in en način. Po novem dominira zelena luknja (beri črna luknja) in obvezen MU na sredini.
Na obrobju pa mali izgubljeni sadni sateliti. Blagovna neznanka. Sledijo trendom domače prehrambene industrije. Že samo primer Radenske je zelo poučen. Nekoč vodilna mineralna voda, danes ne seže Jamnici niti do kolen. Postala in ostala bo drugorazredni igralec.
Res LM so izgubljene v vesolju. V zelenem vesolju, to je pa tudi nekaj posebnega in prepoznavnega.

1 komentar:

Aleš Lisac pravi ...

Krave pač mukajo ... Upam, da mi bo uspelo pripeti dve fotki poljskega mleka (hm, ne bo mi uspelo, imam pa fotki na zalogi, lahko ju pošljem).

Kravje je seveda MU, kozje pa ME. :) Cool, a ne?

Kreativnost in izvirnost nista toliko pomembna, sploh, če se stvar prodaja. Pogosto celo grda embalaža ali neumno ime zmaga. Ne trdim, da je tudi v MU primeru tako.

Jaz, ko sem na Poljskem pijem MU, poizkusil sem pa tudi že ME. Kaj vem zakaj ... tisti MU, me je nekako prisilil, da sem ga vzel s police.