sobota, 30. januar 2010

3D NIMA SMISLA JE LEP IN JA VIZUALLNI EFEKTI SO UBILI VSO ROMANTIKO

Na začetku JA. Vizualni efekti so res Specialni. In ja, Pandora je res Lepa. In to je vse, ostalo je NE!
Sedaj pa še NE in NE...
Zakaj 3D nima smisla? Nima smisla, če je zgodba 1D. Tanka, šetaaaanjša, predvidljivoobupnoklišejska. 
Cameron je očitno izgublja svojo magijo in jo nadomešča z magijo vizualnih efektov in 3D učinkov... Film ima neverjeten potencial, a zgodba je nemogočeslaba in se
v podtonih prepleta z okupacijo Amerike, genocidom nad Idijanci-NAVIji, z vietnamsko vojno in ja z religijo pa ekopropagando, kaptalizmom-vs-narava... Če mi gre pa kaj še posebej na živce je pa to moraliziranje in pomanjkanje subtilnosti.
Med igralci sta se me dotaknili le Sigourney in Rodriguezova.
Po vsej verjetnosti ima tudi Fajfar skurjeno grafično karticooo... (Špela)!
Pričakoval bi vsaj iskrico originalnosti, ki pa je nisem našel in v bližnji prihodnosti nimam želje po ponovnem gledanju. Se pa veselim: District 9, Watchmen, Moon, Alien 5... 
Vse skupaj me spominja na Slovensko pico. Vsega je 3xpreveč da slabih sestavinah ne govorim in peka je le virtualna... me že tišči pa sploh nisem nič jedel...
Smo res tako plehki, izmučeni od recesije, da nas pritegne tona vizualnih efektov? Odgovor je DA! Teorija 95%! Gledanost in prodaja to dokazujeta... 
Moji upi so uperjeni v prihodnost, naivno upam, da franšiza Avatar ne bo pobrala prav vseh oskarjev in da se komisija osredotoči le na specialne efekte in kake bolj marginalne nagrade. Odgovor je NE! Signali so res slabi in preplavile nas bodo 3D smeti in glava me že boli... 
Še dobro da bo 2012 konec sveta...

1 komentar:

yo pravi ...

Ne mi rect da si se le odpravil v mesto zabave?
opa!