četrtek, 19. februar 2009

BLINDNESS - SLEPOTA

SLEPI ZA SLEPE!
Ja nedavno sem se mudil na smučanju v Italiji...Ja in..
...In sem potreboval zdravnika, ki mi je predpisal nekaj zdravil... Ja in...
...In sem prikorakal v lekarno in nabavim vse potrebne tablete in maže... Ja in..
...In cene zdravil so bile nižje od primerljivih zdravil v naših lekarnah... Ja in..
...In vse škatle so imele tudi napise v Brailovi pisavi... Ja in..
...In nič posebnega če nisi slep!
...Ja res je, smo slepi za slepe
!

Pisavo je razvil francoz Braile, davnega leta 1821...
Na peščici analgetikov brez recepta sem opazitl napise v brailovi pisavi, to pa je tudi vse,kar se dogaja v naših domačih lekarnah.

Z majhnimi prilagoditvami bi pripomogli k zmanjšanju števila napak pri jemanju zdravil, boljši komplianci z zdravljenjem in večji samostojnosti bolnikov z motnjami vida.
Nekako sem izračunal, da se slepim obeta olajšano branje vsebin zdravil in raznih maž ki jih prodajajo lekarne tja do leta 2021, ko bo 200-ta obletnica.

2 komentarja:

Robert Kaše pravi ...

Zelo dobra pobuda ...
Pri teh cenah zdravil bi bile "bunčice" zlahka na škatlicah, pa tudi tabletki takšnih oblik, da bi jih starejši in slepi lažje razlikovali ...
Bomboni so lahko v obliki zvezdic, obročkov, kvadratkov, kužkov, črk abecede ... zakaj pa še tablete nebi mogle biti malo "razgibane".

Fajfar pravi ...

Najbolj so me presenetile cene zdravil v Italiji, ki so bistveno nižje onb naših... ahhh in to z bunčicami...