sobota, 15. november 2008

2GOSPODINJSTVA

Danes mi je pošteno premetavalo  avto, ko sem se vozil po avtocesti Razdrto-Sežana. Ja neka nevidna energija v obliki vetra je bila. Ah takoj sem se spomnil našega izjemnega dosežka pri tranziciji na obnovljive vire energije. 
Prihodnost je v vetru pravijo Nemci, ki so sedaj uradno v recesiji. 12% vseh svojih energetskih potreb krijejo z veterno energijo. No mi jim sledimo s polnim vetrom. Številka je enaka, samo enko vzamete stran in zamenjate procente v količino. Ja dve imamo, da jim ne bo dolgčas. In močni sta, eksperimentalni. Pokrijeta namreč potrebe dveh povprečnih družin. Ja tempa sploh pa volje nam ne manjka, saj se zadeve lotevamo na zelooo znanstven način. Metode me spominjajo na registracijo novih zdravil...
Ma jaaa dinozavri so krivi, da so pa iz njih nastali ptiči pa itak že vsak osnovnošolec veee...... Neee meteorit že ni mogel biti... Jaaaa veter to bo tooo....veter v laseh in sveča v roki.

Ni komentarjev: