sreda, 15. oktober 2008

DINOZAVRI ŠE NISO IZUMRLI



Slika je v svojem bistvu obsesija s podobo lepote, je simbol zavesti.
Toda čeprav se začne s čutili, je na koncu odvisna od uma in kot taka lahko oplaja domišljijo in postaja ustvarjalna. 
Kreativnost je temeljni faktor. Njegova primarna funkcija je, da zavrže stara stališča, ki se skozi znanost in primere zrcalijo v korist notranjega razvoja....

Ta post je plod moje domišljije in krute realnosti, da čas za vse enako hitro teče, nooo vsaj za tiste, ki smo obtičali na tretjem kamnu od sonca... No nekateri pa so dobesedno obtičali v času...Ahhh, se vam vse, kar sem naisal zdi brez repa in glave... Noo, da skrajšam... mojega stanovskega kolego so začeli klicati DINOZAVR... in v meni se je oglasila biološka ura...
Ah Tanja ... me prav zanima kakooo mene kličejooo... ah ti dinozavri pa že zdavnaj so izumrli pa še vedno strašijo... Ja kje je sedaj meteorit, ki bo poskrbel za njihovo ponovno izumrtje...

Ni komentarjev: