četrtek, 10. julij 2008

MERSKA ENOTA ZA BOLEČINO

V zadnjem tednu je to tema, ki mi ne gre izpred oči. Dobesedno! Imel sem resen zaplet zaradi različnega razumevanja-percepcije bolečine. Zdravnica mi je naročila, da v primeru večjih bolečin pridem takoj v ordinacijo. In res me je začelo boleti... ampak kje je to na lestvici recimo od 1-10. Pri meni je bilo nekje okoli 3. Presodil sem da so to manjše bolečine in nisem hotel takoj prijokati nazaj v ordinacijo... Naslednje jutro me je pa že pošteno bolelo nekje okrog sedmice po moji lestvici... Takoj  sem se odpravil v ordinacijo in bil pošteno okaran ker nisem prišel dan prej. Očesni epitel je že začel propadati, zato sem ponovno dobil zaščitno lečo in sem zopet na začetku rehabilitacije očesa.
Edina napaka, ki sem jo zagrešil je bila moja ocena bolečine
Zadeva je zelo imaginarna, odvisna od posameznika. Ker sem stisnil zobe bom imel pač teden dni daljšo rehabilitacijo... Sem veteran na zdravniškem področju in se z bolečino pogosto srečujem, pri oceni bolečine pa sem pravi začetnik... 

Ni komentarjev: