ponedeljek, 26. maj 2008

NEZVESTI GOSPODAR


Pasja zvestoba je brezmejna, čista in človeku skoraj nerazumljiva. 
Z mojo kužiko DeeDee se sprehajam po plaži, ko naenkrat zagledam psa podobne pasme. Pristopim in lastnik kužka me nagovori... 

Lastnik kužka
”A je mogoče vaš kužek tudi francoski buldog?" 
Fajfar
Jaaaaa....(prijazen glas)
Lastnik kužka
Pa je res malce podoben našemu, a pa pravite da je francoz?
Fajfar
Jaaaaa....(z že malce sitnim glasom)

Ker smo vsi ljubitelji in lastniki francozov ena velika družina smo mogoče v daljnem sorostvu. V Sloveniji se vsi poznamo tako ali drugače... No gospod se mi pohvali, da je prišel do kužka v enem tednu in Celja se mi pohvali. Opaaa! To je bil podatek, ki ga nisem hotel slišati. Bogi kuža se je rodil na pasji farmi nekje v Vzhodni Evropi... Kuža že kaže znake tipičnih bolezni... Takih situacij se nikoli ne navadim niso pa redke... Naj mu dam naslov od dobrega vetirinarja, ki ga nujno potrebuje bogi kuža... Kako pomagati bogi živalci... Ja škoda časa na celi črti... Gospodar sprejema odločitve in kuža mu zvesto sledil...
Groza, pogovor je bil zaključen, na mojo in njegovo srečo...
Vsi kužki so mi ljubi od mešančkov do čistokrvnih lepotcev... ampak vsi gospodarji mi pa niso... 
In pasje farme obstajajo zaradi takih gospodov...


Ni komentarjev: