petek, 18. april 2008

ZAKAJ JE KAVA V LJUBLJANI ZANIČ! #2

Ja ni nam pomoči. Jebig ne rata pa ne rata. Danes sem bil v Monsu na kosilu. V meni se je prebudila naivna plat. Zagledal sem logo od ILLY kave in zadišal mi je macchiato. Meni najljubša kava. A zakaj ga potem vedno ne pijem. Prav zato, ker sem v večini primerov razočaran in so moje želje po dobrem macchiatom utopične. No in zopet se je izkazalo, da samo dobra kavna mešanica , še ne pomeni nič. Kava je bila obupna, mleko hladno izgled patetičen. Letos je v 82 letu starosti umrl Ernesto Illy. Tako blizu Ljubljane v Trstu. V nekoč največjem Slovenskem mestu. Danes je Ljubljana prehitela Trst v večini pogledov, pri kavi pa tavamo v temi neznanja. Žal...  se nadaljuje... zakaj...

5 komentarjev:

PL pravi ...

Pij čaj. :)

ALTEN10 pravi ...

sej bi sam je tako vro; in potem moram čakat in čakat...

PL pravi ...

Ja ja, vsak izgovor je dober.... ženski čajčki pač niso zate ;). Proti (pre)vročemu čaju pa zraven anročiš še ledene kocke za instant ohladitev na primerno temperaturo.
Sicer, čakanje da se čaj dovolja ohladi je tudi del obreda pitja čaja.... imaš več časa za klepet :)

PL pravi ...

PS. danes je dan za spanje, tako da zatipke ignorirajte.

ALTEN10 pravi ...

ahhh saj bi pil čaj... sam me šefica tera hehe