torek, 8. april 2008

ENO KANTICO ZRAKA PROSIM!

Duši me! Ja takole izgledajo japoske revije. A vas slučajno kaj moti! Neeee... Izbral sem različne revije ampak ne štekam kako jih sploh ločijo med sabo. Kdo je začel pretiravat z tekstom in naslovi se ne ve, ampak izvirni greh je njegov!. Tele bejbe, ja bejbe so itak vedno na vseh naslovnicah! Mogoče se mi pa zdi vse podobno ker mi je tuje in moja percepcija ne zaznava razlik. Saj veste vsi temnopolti ljudje se nam zdijo podobni... Še dobro da znam malo japonsko da se znajdem iz teh nudlcov na naslovkah. CanCam キャンキャン z naklado miljon je najbolj brana revija med tridesetletnicami. Tolk da veste, če greste h frizeju v kakšni tokijski frizeraj! Aja zadosti bo samo CanCam ima namreč 700 strani in če niste vešči japonščine potem bo ravnoprav za eno  barvanje s prameni hehe!

Ni komentarjev: