sreda, 13. februar 2008

Sem za ročne spretnosti! Časopisna stojala v Ljubljani, Domžalah in Kamniku, na Obali pa v Kopru, Izoli, Piranu, Portorožu in v Novi Gorici.

Lahko rečem samo sožalje vsem mestom, ki jih je zajelo onesnaženje časopisnih stojal časopisa Žurnal24. Fotkanje mi ni uspelo, ker mi štrajka spominska kartica. Noče in noče se sejvat - že ve zakaj. To je primer turboneoprovincjalnegakvaziindustrijskegadesigniranja z eno besedo povedano.

1. Zadeva, kako naj imenujem to plehnato gajbico je NEVARNA!!! Ja nevarna je. Ostri robovi! Gajbice so posejane tu pa tam, nenadzorovano. Čakam poledico, sneg in razbite glave noge upokojencov. No sam da se mi ne boste razburjali!!! Sej je vendar zastonj časopis! Kakšno buško pa par šivov se pa že splača dobit za zastonj cajtng. No piflarji si pa kr najdite odvetnika... tukaj mi diši po velik keša!!!
2. Nekajletno modrovanje o avtobusnih uticah je dalo povprečen izdelek, ki ga zasledimo po evropski provinci. A kaj imata skupnega utice inplehnate gajbice. Očitno res drži pregovor da grejo muhe na drek. Skupaj jih opazujem in si mislim {skupaj sva najmočnejši par}.
Ja siva mat barva utic pa
hochglanz božjastno modra gresta rojeno skupaj.
3. In kdo je to svinjarijo sploh odobril. Sedanji župan sigurno bi rekao da je to zadeva prejšnjega mandata. Jebiga zdej jih mamo, pa nočjo niti rjavet. Zastonj so pa tud rja nima nobene koristi to bo to...
4. Tale točka je pa pomembna , ker je čas za konkretno akcijo... Ne štekam folk, ki tlači na svoje šipe lokalov nalepke vstop kužkom prepovedan. Jaz te svinjarije ne maram gledat na javnih mestih. Mot me grrrrrrr.
Tale točka je razdeljena na podtočke in nadaljevanje o konkretnih predlogih sledi...


Ni komentarjev: